agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-09-29 | [This text should be read in romana] |
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
"Ce a lăsat nemâncat lăcusta Gazam, a mâncat lăcusta Arbeh, ce a lăsat lăcusta Arbeh, a mâncat lăcusta Ielec, ce a lăsat lăcusta Ielec, a mâncat lăcusta Hasil" (Ioel, I,4) + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + Am devenit un cuțit Solingen. În fiecare seară deschid un pepene dulce și roșu. În mijloc, ca într-un cuib, aceeași mamă limax cu puiul ei la sân în echilibru legănat... Cu gustul lor pe lamă mă uit în frigider. Aici mă așteaptă câteva ciocănitori congelate. Unele sunt portocalii, altele verzi. Închid ușa. În dormitor îmi trag sufletul și alunec pe vârf de-a lungul pântecului acesta în urma mea răsar garoafe calde pe care printre sâni numai iubita mea le zărește. La capătul brazdei un indicator falic: "Toate Direcțiile" Pe vremuri eram om și căutam femei în care să mă dizolv o vreme și-apoi să plec așa, firesc, fără lacrimi... ca un cubuleț de zahăr din ceașcă în ceașcă puțin câte puțin Un cer negru se arată pe care colții iubitelor mele zâmbesc în sclipăt...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy