agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-08-11 | [This text should be read in romana] |
Gonind pe cale am oprit în întâmplare,
nechezând ca un cal și pe când ar "lătra câinii și s-ar plimba ursul", m-am văzut uriaș și mi-am luat vorba cu mâna dreaptă dintre nori și am rostogolit-o pe o cale ca pe o bilă înspre popice. Oamenii, fie ei și astăzi binecuvantați, întrecuseră măsura în locul acela cu insistențele lor și am ales să păsesc pe o tablă de șah, spunând la urechea unei piese importante cum că așa și așa, de am văzut cum se ducea vorba în cercuri restrânse în un mediu închis și tot atunci m-am atins cu mai marele locului aceluia în cercul-inelul ca de oțel și unde nu îmi doream mai mult de atât, am stat pe urmă o vreme cu piciorul drept în interiorul cercului mai marelui pentru a ne echilibra. Dar ca să mergem pe un drum mai departe, trebuie să trecem de a noastră moarte. înghițindu-ne nodul și dându-ne ochii pe spate, e ochiul de soacră ce vede și gura de șarpe ce-nghite bila cea albă ce rostogolindu-se vine mereu din o poveste pe o cale.(10.08.2010)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy