agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-12-30 | [This text should be read in romana] |
„Și... să ne iertați pentru că, uneori, vă trimitem textele la atelier, vă refuzăm comentariile, nu vă recomandăm pe toți, nu vă răspundem la toate mesajele la timp și multe altele:)”
1.1 Să luați aminte la ce citiți acesta-i textul de doi bani ce nu merită să stea aici ci într-o cameră de hotel deși încalcă toate regulile și-n plus n-are nimic bun e un text fărădelege băgați-l pe listă la garderobier să rămână-n pagini de arhivă dați-i stele verzi câte vreți că-i și cerul tot al vostru 2.1 Faceți bine dacă mă-njurați doar sunt autorul cuvintelor fără rost de nebăgat în seamă dar greșiți într-un singur loc corectitudinea o puneți pe masă o ciopârțiți așa cum vreți împărțind celor ce vă sunt dragi bucățele din biata de ea 2.2 Îmi tratați bine cuconița corectitudine? 2.3 Nu-i nevoie să răspundeți sfinții nevoiași v-au văzut de prea multe ori cu burțile pline de corect și fălcile roșii de-atâta spumant ochii voștri nu mai văd aproape ci doar greșelile celor de departe 2.4 ai voștri sunt sus puși ceilalți sunt dați în brânză trimiși la vânătoare de guzgani să moară plini de bube ori cu nasul ros 3.1 V-am făcut cunoscute regulile ca să fiți voi primii dintre cei care le respectă regulamentul cuprinde punct cu punct cum trebuie să procedați în paranteze vă sunt specificate toleranțele în care să-i scăldați pe nesupușii cu capete prea luminate pe care-apoi să-i înecați în laude 3.2 Și voi ce faceți? 3.3 V-am pus ca să vegheați peste cei ce încalcă regulile v-am dat pâinea lor ceea ce ați făcut a fost și este împotriva mea știți ce v-așteaptă vă spun doar atât respectați regulamentul și apoi un sincer LA MULȚI ANI!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy