agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-05-14 | [This text should be read in romana] | dați-mi o rimă pentru albatros dar nu una facilă de năzuros similarului mofturos ori alta din lista rimelor facile "nenorocos, lăbos, turburos, trahomatos, prăfuros, carchinos, cifos, șerpălos, pernicidos, voluptuos, sarmentos, peripiiticos, sfădăios, lutos, babaros, delictuos, pricinos, veninos, plodicios, arțăgos, lăudăros, pandalios, spinulluihristos, vitaminos, eschilos, zgăibos, pomiros, pomos, năsărâmbos, strălucos, ovibos, pesăcos, șistos, păgânicios, sudos, botos, flăcăros, flecăros, faimos, spațios, chipos, spărtigos, fumuros, cuperos, varicos, conștiincios, negospodăros, maiestuos, lenevos, ponoros, precomatos, pipiligos, mărăcinos, mlăștinos, năsos, tărâțos, dificultos, prapăstios, pârțăgos, inimos, curagios, nepoliticos, viguros, prăpăstios, irespectuos, mustecios, metafosforos, papilomatos, intraosos, numinos, antituberculos, târșelos, lucios, mămăligos, șaiețos, copios, sulfuros, teros, fabulos, arhiatros, mojicos, atracțios, scorțuros, șesos, cartilaginos, prundos, păcuros, chelbos, nesănătos, geros, cocârlos, osteocartilaginos, parenchimatos, întinzăcios, tinos, prinos, rubiginos, sentențios, neeconomicos, slăbicios, ..." dați-mi una adâncă dintr-o identificare finală cu “batros” s-a întâmplat azi în jurul bornei lui 13:31 în drum spre scara vaporului când triunghiul și cercul prin curba marii integrale își căutau rădăcinile în grădina inorogului alb Constanța, 14 mai, 2011 (la 22 de ani de la marea întâmplare)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy