agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-06-05 | [This text should be read in romana] | Sara a-ntors mahmudeaua lacrimii a dat cu piciorul într-o semilună să zboare iepurele roșu din caruselul muzical până pe fața iubirii prin glume stelele galbene de pluș s-au mișcat Și-n zâmbet larg ieșiră la iveală ochii albaștri ca norii formați privitori tot mai departe spre barba de raze a Celui ce-n noi a adăstat Carusel al meu provincial poze și sunete trecute - alături chioșcul unde se rotea vata de zahăr pe băț precum o galaxie dulce-n miniatură într-o pâlnie a păianjenului artificial dincolo leagănele suple de fier în care zburam până se clinteau suporturile barele rulmenții lângă bărcuțe albastre periculoase ce-abia puteau să se dea tumba în lanțuri sudate la capete mă suiam și-n rachete cu tobogane înalte din vârful cărora în nisip săream ori mă lăsam pe bara de lângă scări lunecam – orășel sărac al copilăriei mele Tocmai am revenit din parc landourile cochete se perindă pe mijloc de străzi acum sunt alte felurite distracții copiii mici sunt dați în leagăne cu centuri de siguranță căluții se bălăngăne pe arcuri de-oțel în castelele pentru-acrobații mișună copii mai mari fac gimnastică alunecă pe bare de inox cu capul în jos se-nvârt pe scaune mobile platforme rotative plasele-s magice jocurile-s labirinturi fistichii mamele iubite-și duc pruncii în sling - un fel de marsupiu de pus în diagonală pe piept unde-i poartă cu picioarele strânse yoghin S-or fi ascuns roșind vremile de-altădată când iată o copilă de trei ani s-a uitat la Sara mea și a-ntrebat-o pe soție: - Ai pus-o la tine-n burtică nu-i așa?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy