agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-06-14 | [This text should be read in romana] |
NOTÃ: Sub laitmotivul „A fi... sau a nu fi...” sunt alăturate, cu sensuri opuse, locuțiuni ale limbii române și expresii populare.
- A fi... scos la lumină, sau, a nu fi... pe dric. - A fi... la minut, sau, a nu fi... la sfântu-așteaptă. - A fi... gură-cască, sau, a nu fi... cu ochii deschiși. - A fi... lung în gheare, sau, a nu fi... cu mâinile curate. - A fi... crescut în mătase, sau, a nu fi... pus la colț. - A fi... cu pâinea și cuțitul în mână, sau, a nu fi... pe linie moartă. - A fi... în pâine, sau, a nu fi... pierde-vară. - A fi... ridicat din pulbere, sau, a nu fi... făcut una cu pământul. - A fi... scos de la naftalină, sau, a nu fi... nou-nouț. - A fi... cu nouă vieți, sau, a nu fi... mai mult mort decât viu. - A fi... om de nimic, sau, a nu fi... un om și jumătate. - A fi... dus cu mintea, sau, a nu fi... numai ochi și urechi. - A fi... ca mâța cu câinele, sau, a nu fi... la același diapazon. - A fi... uitat de moarte, sau, a nu fi... murit cu zile. - A fi... lup îmbrăcat în piele de oaie, sau, a nu fi... șiret ca oaia. - A fi... la obiect, sau, a nu fi... pe arătură. Va urma!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy