agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-03-02 | [This text should be read in romana] |
Arcibald mi-a spus că bunică-sa, după ce citea ziarele, făcea cocoloașe din câteva pagini, pe care le-ndesa apoi între dulapul de haine și zid, dar și că sub dulapul din bucătărie îndesa numai papucii și pantofii terminați și că refuza să-i spună dacă el ar fi-n stare să facă așa ceva pentru a păstra ipostazele trecutului. Cu un sentiment de refugiu mi-a mai spus că noul mercur (?!) are valențe nemărginite și înfiorătoare.
Pe mine m-a apucat un sentiment de iubire ucigaș în timp ce el îmi spunea toate astea. Fără să-i cer amănunte criminalistice m-am uitat rotund, chiar sferic, iar după toate cele l-am întrebat dacă știe pe ce lume este, ori dacă știe în ce lume trăiește. Că lumea și amănuntele nu contează era răspunsul așteptat de mine, însă el m-a rugat să-i aduc un pahar cu mare adâncime în care să-și poată turna amarul, apoi am făcut un front comun bine delimitat. Înainte de-a pleca mi-a spus că lumea nu-i ca naiba și nici ca girafa aia plină de rafturi dalileene din care ignorăm esențialul perimetrelor. Mi-a deschis ochii, însă mi-a pârlit genele. Pe pipăitelea am scos soneria din priză și-am adormit încălțat și-mbrăcat… ca o vacă nemulsă, dar plină de bucurie.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy