agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-03-09 | [This text should be read in romana] |
* Curcubeul este drapelul Terrei, simbol al legământului dintre Cer și Pământ, arborat periodic de Dumnezeu spre aducere-aminte.
* Biblia - ghid care scoate sufletele rătăcite din întuneric spre Lumină. * Ateii au strămoși - trăiesc în... junglă. * Literatura - tezaurul spiritual al Omenirii. * Limba se curăță de arhaisme ca bradul de acele... uscate. * Nu-i canibal… mâncă litere. * Când am rămas fără dumnezei, ne-am pomenit cu dracii... la conducere. * Carul Globalizării stă pe loc, deoarece mafi(h)oții i-au furat... roțile. * Când își rezolvă problemele personale, politicienii gândesc cu capul, iar când vine vorba de nevoile poporului – cu dosul. * Deși zeița Fortuna le pune oamenilor drept obstacol aceeași greblă, Istoria se repetă din generație în generație, deoarece sfaturile înțelepților totalmente sunt ignorate. * Cel mai strașnic vampir – Războiul. * În orice om sălășluiește îngerul și diavolul, binele și răul. Din motivul că nu fiecare își poate stăpâni fiara din el la mânie, nu-i în stare s-o pună la punct, de aceea într-un suflet prevalează bunătatea, iar în altul – răutatea. * Ca să fii mereu lucid, mătură din scăfârlie gândurile negre sau schimbă canalul negativ cu cel pozitiv. * Adevărul are o față, iar Minciuna – mai multe... măști. * Minciuna (neadevărul) stă cu regele la masă, iar Adevărul - la colț de stradă, cerșind... dreptate. * Viața conjugală, căsătoria e aidoma unui car la care sunt înjugați soțul și soția. Dar sunt și familii unde unul trage, iar celălalt din urmă îl mână cu biciușca... * Femeia - o ecuație cu mai multe necunoscute, pe care n-o poate rezolva nici… dracu. * Legea Junglei: dacă ai forță, mintea, deseori, e în plus. * Copiii îmbătrânesc părinții, dar întineresc buneii. * Împreună cu omul drag – Raiul oriunde. * Viața ca roua dimineții - repede se evaporă. A fost și nu-i.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy