agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-05-25 | [This text should be read in romana] |
ești formidabil, extra, para, ultra,
nici pleonasmele superlativului nu-mi sunt de-ajuns să-ți definească genialitatea... invidios pe tine îs. cum poți să fii atât de bun, nebun de bun nici nu-mi închipui. ești lamură, ești măduvă de os, inteligentu-ți e indescriptibil- oricât aș vrea să te-nțeleg efortu-mi este de prisos. o, doamne, ești poet prea bun de-aceea-mi ești de ne-nțeles. cum poți să-i dai nimicului un sens și sens major să-ți fie doar nimicul? eu ți-o spun sincer, chiar mă lași perplex și te întreb: îți scarpini singurel buricul? distorsiunile-ți sublime... cuvântul brut, cu pana ta își șterge, în sfârșit, sudoarea... buldozere îți trec prin vene și mesteci piepturi fără de grăsimi, dulcegăriile-s otravă... tu n-ai să faci un diabet poetic ci doar colesterol lingvistic... te văd la masa ta de scris- o fiară suplă-ți umblă pe sub tâmplă și sfâșie cu ghiara viitorul... tu scrii gândind la exegetul ce viața lui o-nchină ție, cotrobăind prin marea ta prostie și-n jocul ăst închipuit cu el, vrei să-i induci ideea de idee ascunsă-n universul tău (aparte zic: tembel) îți va lua "poemul" ca pe-o pulpă apetisantă de găină punând-o în tigaia lui încinsă. va sfârâi în draci pocnindu-și apa și fript pe ochi, pe creier,pân" la urmă va arunca zgârciul sfrijit, scuipând un urma lui: "rahat, degeaba..."
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy