agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2013-10-10 | [This text should be read in romana] |
intraserăm toți într-o galerie
tu căutai pierdută ceva bărbatul care era cu tine zicea să căutăm împreună o rezolvare am găsit fotografia aceasta în camera hărților te-ai uitat la ea și pe verso ai citit următorul text se va întâmpla un miracol cântecul se va umple cu zbor de logodnă în care lăstunii de la Frăsinei vor îmbrăca prunii în hainele Prieteniei și ale Veșniciei bărbatul care era cu tine s-a oprit la tabloul fetei cu cercel de scoică lucrurile-s luminoase dar umbre groase sprijină această lumină ai spus tu arătând spre colajul acesta de unde știi tu te-a întrebat necunoscutul care era cu tine galeria se umpluse de lume uită-te și-ai să vezi nu știu unde să mă uit ia-le pe rând vrei să spui că aici sunt cele patru începuturi vocile se amestecau lumea se lua după voi până la strigătul galeristei după necunoscut s-au întâmplat multe Dorra a răsturnat călimara peste insemnările tale de pe lângă fotografii nu-i nimic ai zis tu și Dorra s-a pregătit să sară în sâmbătă seară m-am luat după ea ne-am oprit într-o noapte să nască 7 ființe flămânde fragile și oarbe sărim peste naștere ne așezăm la pian într-un șir indian ajung la povestea cu 34 de ani de jertfă cu preț pe fiecare piatră pe fiecare scoică sunet clipă de apă dar mai ales pe fiecare pas aripă Chip și Cuvânt foarte puțini au bucuria și tristețea Prietenului Dan Tudor Vuza cu care suntem prieteni de pe vremea Canoanelor Vuza pictorii Thanasis Fampas, Mihai-Mircea Ciobanu, Augustin Costinescu dar mai ales Ștefan Câlția care i se va povesti duminică seară lui Carmen Avram toate se întâmplă paradoxal dintotdeauna "În premieră" oamenii sunt frumoși când au lumină proprie la jertfelnicie nu se poate ajunge întâmplător Constanța, 10 octombrie, 2013 (din viața Dorrei)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy