agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-07-04 | [This text should be read in romana] | Venise la mine un câine/ Câinele Licantropus/și mi-a zis: Anna stă pe stânca de pe care plonjai tu. Privește răsăritul, apusul și iarăși, a doua zi o ia de la început... acolo m-ai lăsat și-ai spus că revii... am venit să te întreb dacă preferi un nume... pietrele mele i le las ei... de mâine visele Doamnei Pachet se vor muta-n cer pregătește vaporul cu norul și ai grijă de norișorii ei se întâmplă să fie până când nu mai este Uneori, povestea miroase a flori. Se așează pe bun, pe cald, pe frumos, a dragoste, până dincolo de alb. Între mine și zid, o gărgăriță, căutând o zeiță. Un câine mă latră să-l mângăi. Se uită-n ochii mei până-n străfundul gândului. evident că m-am speriat s-a speriat și calul meu și-a nechezat îndelung ymp:resia de Infinit s-a scuturat a ploaie de vară din pietrele Annei piatra (P) ai văzut-o-n fotografie ca ea am încă o mie dincolo de zidul alb alb foarte alb până la ultramarin Constanța, vineri, 4 julie, 2014 (Scrisori din grădina Inorogului Alb)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy