agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-08-10 | [This text should be read in romana] | Mă întrebam dacă așa ceva am la piramidă. Se întâmplă acum. Nu are rost să stau și să scriu. Alexis imi cere fotografii. Îmi scrie în ultramarin. Pe nepusă masă îmi lasă pânze albe și scrisori, cerându-mi tablourile și icoanele promise. “am căutat cinci pânze albe pentru iconar și stăpâni pentru trei câini după o vreme am aflat că toate cele cinci pânze sunt acum icoane făcătoare de minuni una-i la Acoperământul Maicii Domnului de lângă combinatul Năvodari alta au dus-o călăreții de la Tichilești la Sfântul Gheorghe din Topalu restul le știe calu” Așa vin toate iubirile, dintr-o plimbare liberă a gândului. Tocmai de aceea, Voiajul acesta va fi mult mai liber. Așa cum ne plimbam noi între Piața Operei și Universitate, trecând prin Parcul Rozelor. totul este nou ca-ntr-un ou primordial primul cal oriunde-aș privi-n peisajul acesta n-am cuvinte să-ți spun cum i-au crescut calului un corn în frunte și pene din coamă acum are aripi și stă de vorbă cu norii și cerul de Sfânta Marie o umbrelă mare și-o pălărie ca cea a șarpelui care a înghițit un elefant cei 7 porumbei albaștri din corabia lui Aristos vor fi voiajorii noștri între multe și puține de la Galeșu unde Parintele Epictet ține Jurnalul de vară cu învățăturile lui Isihie salutări de bine să-ți fie Constanța-Galeșu, 10 august, 2014 (Între scrisorile lui Alexis)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy