agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-08-11 | [This text should be read in romana] | În perioada 13-17 august 2015, se va desfășura Târgul de carte GAUDEAMUS LITORAL, în incinta unui pavilion mobil amplasat în stațiunea Mamaia, pe faleza din fața Radio Vacanța. Organizatorii evenimentului sunt Radio România, prin Centrul Cultural Media și Radio Constanța. Detalii despre harta acces și amplasare standuri, pe site-ul Radio România La standul 21, pe perioada târgului, Editura Eikon își prezintă oferta generoasă de carte. Sâmbătă, 15 august 2015, începând cu ora 20:00, vă așteptăm la lansarea cărții mele „A unsprezecea poruncă” (Ed. Eikon, 2014), în prezența autoarei, a invitatei speciale, doamna Steliana Bajdechi, redactor la Radio Constanța și a moderatorului Valentin Ajder, directorul editurii. Această lansare, chiar la Mamaia, în fața Radio Vacanța, are o semnificație aparte pentru mine, deoarece cartea lansată s-a născut... chiar acolo. Vă așteptăm să vă spunem povestea!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy