agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-10-08 | [This text should be read in romana] |
Iarba nu a răsărit. Numai tu priveai cu duioșie jocul veverițelor în frunzișurile vii, primele „creaturi” dintr-un nou roman de Walt Disney. Numai tu și cu mine pe deasupra uscatului trebuind să ascundem tristețea și vechea repulsie printre puținii călători în mijlocul pustietății. Printre ei câte o dramă sau poate o iubire de seamă.
Îmi place cum râzi! Mă gândesc că ar trebui să-mi prelungesc șederea în acest anotimp în care fragii sălbatici au propria lor formulă despre frumusețea rece și înfrigurată. Dragostea noastră nu ar mai fi o lucire stranie și nici nu am mai fi nevoiți să trăim nefericiți drumul mării. Totuși lebedele sunt un pic prea apatice. Nu crezi? Nu este o fină observație! Nu mai stăpânesc îndeajuns meșteșugul curățării penelor arse de soarele verii și a șansei de a naște strămoși prin ochiuri de piatră. Punctul de armonie și atracție. Care este rostul acestor dulci amăgiri, orelor lungi dezintegrate în paginile astea profund afective, orașului descompus și mușcat dintr-o parte de visele toate? Cât timp dragostea noastră ar mai fi o avalanșă de munți rătăciți în dreapta șoselei? Cât de lung este drumul prin noapte? Poate nu știi! Mă mulțumesc cu puțin. Cu iarba care nu a răsărit, cu părul tău mirosind a rouă de munte, cu fragii sălbatici sărutându-ți buzele calde, cu jocul veverițelor din parc, cu calmul tău netulburat fotografiind de pe marginea unei etichete, gravitația unei ghinde. Mă mulțumesc cu de toate!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy