agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2016-04-09 | [This text should be read in romana] |
. În lipsa unui animal de companie, singurătatea poate fi insuportabilă; dar nu și în lipsa unui om.
. E scuzabilă nereușita la un examen, dar nu și decizia de a participa. . Memorială este o casă cu puține odăi și multe suflete. . Ignoranța împlinește sentimentul fericirii. . Politica, groapa de gunoi a lumii. . Defectele celorlalți și calitățile proprii îi sunt hrană trufiei. . Nu mai scârțâie canapeaua, scârțâie căsnicia! . Singurătate: fereastră spre libertate. . Îmi petrec timpul cu prieteni închipuiți, ca să uit clipele triste petrecute cu mine însumi. . Avem un sistem sanitar eficient: și de visuri ne lecuiește. . Despărțirea ne bagă în boală, dar sentimentul de a fi părăsiți ne omoară! . Falsul prieten îți dăruiește, la bucurie, pantofi, la necaz, șireturi. . Și singurătatea poate fi un mod de viață, dar nu de durată. . Pe netot cu lăutarii-l duci la vot. . Cei urâți la suflet se ascund după perdele frumoase. . Spălatul creierului costă timp și bani. Sistemul însă îl ajută pe om să și-l spele singur. . Iubirea romantică e o terapie eficientă, dar cu efect limitat. . Inima rar se înșală, mintea când nici nu gândim. . Suntem liberi să facem ce vrem, dar nu cum vrem, ci cum ne e ursita. . Norii negri și mulțimea huiduind anunță furtuna. . Puterea, perversă boală! . Misterul nu-l descoperim. Ni se arată. . Mari oameni de cultură, la Nana mai întâlnim! . Oricărui depresiv i se recomandă să iasă din casă, însă pe ușă, nu pe geam. . Și diavolul fuge de singurătate. . Oamenii ar trebui să asculte mult și să vorbească puțin; însă vorbesc mult și pretind să fie ascultați și mai mult. . Dragostea ne dă forță, dar nici vinul nu e de neglijat. . Făcându-le altora rău, nu ne facem nouă bine. . Când omul dă pe dinafară din preaplinul său, ceilalți îi ocolesc băltoaca. . Așa cum stă treaba... merge! . Când nereușita ne urmărește, șansa ne ia în brațe. . Bărbații adoră femeile puternice; le place să fie ținuți în brațe. . Corupția se manifestă democratic; nu cunoaște forme de discriminare. . Atât de prost e, încât crede că de deștept ce este s-a îmbogățit. . Canicula agită viperele. Politica le înnebunește. . De pe urma proprie, nu prostul are cel mai mult de suferit. . Þin la demnitatea mea. De voi fi dat afară, îmi voi depune imediat demisia! . Omul de doi lei se ține cu bani grei. . De multe ne putem lipsi. De speranță, nici chiar după moarte! . Golul din inimă face rău la cap. . În pustietate, bogăția nu strălucește. . Fiecare îți citește în felul său gândul. . Buna creștere nu e dată doar de sporul în înălțime. . Frica o porți cu tine: te ajută să prinzi curaj. . Doar când nu mai ești de trebuință, părerea despre tine este sinceră. . Sacul cu nisip pune omul la pământ. Conștiința împovărată îl bagă în pământ. . Nu e bine să ne comparăm cu alții: ori ne simțim superiori și ei au de suferit, ori le suntem superiori și tot ei au de suferit! . Uneori salutăm nu din politețe, ci pentru a ieși în evidență. . Neîmpărtășită, prostie nu există. . Zidul de cărămidă rezistă; zidul uman dăinuie.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy