agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2016-09-06 | [This text should be read in romana] | ai deschis o fereastră spre Plaja cu Suflet glasurile-s cele care-ți aduc ca din întâmplare câte-o cărare dincolo de fereastră vei vedea Puiul de cioară prietenul Măgarului și-al Matematicarului care astăzi ajung în vitrina din galerie să stea de vorbă cu lumea pe masă găsești câteva pagini de manuscris desene și guașe încet fără grabă ardelenește cum s-ar zice Amintirea... o vei imbrăca-n haine de sărbătoare nici nu putea fi altfel decât proaspăt și viu de vreme ce-ai descoperit fereastra spre Infinit Constanța, 6 septembrie, 2016 (Amintirea…) mai completez câteva zile la rând și apoi tragem linie Măgarul și Matematicarul sunt personajele mele cu care ne strângem în ale noastre punem împreună umărul și scuturăm mărul nu numai că-i inimă pe fruntea măgarului dar în inima aceea-i cheia lui “i la i” de la Parintele Daniel, citire “ Felicitări, Dle Profesor! Formați tineri deosebiți. Echipajul Neptun, sosit astăzi la mst la ora 08:00, a plecat la ora 18:00. M-au impresionat râvna lor și dragostea cu care au lucrat la Sf.Mănăstire. S-au remarcat in mod deosebit tineriiToader Ionuț, Sârbu Giorgian, Stroe Andrei-Cosmin. M.D. și Cuvioasa să vă răsplătească dragostea. Cu adânc respect, al dvs Pr.Daniel (PS: Ștafeta echipajelor e-n pârguirea mărului prieteniei)” Măgarul și Matematicarul stau de vorbă cu lumea din vitrina de la galerie întreabă-l pe Barbu și-o să-ți povestească nu-i la figurativ sau la vocativ totul pleacă de la un motiv lăsat la vedere Miercuri, 7 septembrie, 2016 cu Echipajul Neptun cu Autumn și cu Ancora până când găsim un istoric trecem pe la izvorul de la Cheile Dobrogei lansăm o carte nouă și cu apa izvorului la intrarea-n Kogălniceanu de cum vii dinspre Târgușoru pe dreapta dăm de Via lui Strejoiu unde ne facem prieteni cu strugurii cei mai dulci cei mai buni cu soiul soiurilor pus pe rod din codulul sfințirii cu Aminirea... făcând turul livezilor de la Livada Darurior dintre Tichilești și Topalu până la Livada din Insula cu Stuf de la Năvodari precum Bătrânul de la Far este reperul Peninsular așa sunt și ei Iulian, Veronica, Doina și Gabriel întâlniți azi după cum se vede aici Vineri, 9 septembrie, 2016 (la Cheile Dobrogei)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy