agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-04-07 | [This text should be read in romana] |
nu mai există nici un dumnezeu pe pământ
Isus a fost ultima lui întrupare în care pe propiai piele-a simțit cât de al dracului e ființa făcută din lut după chip și asemănare. mânios și scârbit l-a desferecat pe cel ce i-a fost mâna dreaptă și pe care l-a mazilit pentru neascultare și i-a zis: scuze "amice" pentru vremea de post la care te-am pus și pentru odraslele tale ucise-n potop da am crezut că... dar n-a fost... Adam după uciderea lui Abel în depresie fiind i-a scos ochii Evei zicându-i: te-am iertat și te-am acceptat așa cum ai fost că n-am avut de unde s-aleg dar uite ce-a făcut fiu-tău criminalul? piei din ochii mei ți-aș spune dar n-am încotro te mai accept dar de azi înainte pentru tine voi fi im-po-tent... așadar "amice" n-a fost nici un Set iar Noe bețivul s-a dovedit că-i tot din os de Cain și cum Cain e al tău și urmașii lui sunt ai tăi am hotărât: voi vedea prin ce alte galaxii fără știrea ta om voi face din nou. din clipa asta cu neamul tău fă ce vrei hai valea! și de atunci râzând cu bulbuci dracul stă la taste setează și se distrează văzând cum se omoară-n prostie lumească odraslele urmașilor lui Cain zicând "dă-i în mă-sa" as-noapte s-a distrat privind așa cam de 59 de rachete către Siria...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy