agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-10-05 | [This text should be read in romana] |
Merg prin curtea de la țară și găsesc pe jos o monedă veche de douăzeci și cinci de bani. ”A, cinci pâini și doi pești”..., spun usor resemnat și arunc moneda. O voi regăsi, probabil peste câteva zile sau săptămâni și voi face aceeași remarcă legată de o cunoscută parabolă biblică. Pentru că gospodăria este destul de veche nu e de mirare că găsesc, iată și un șurub. ”Ești de râsul lumii!” îmi traduce mica broșură cu explicații ale viselor pe care iată că am început să o folosesc și pentru explicarea unor întâmplări din timpul zilei. ”Așa-ti trebuie, tu ți-ai dorit să stai la țară...” ma cicălește și sora mea, care se mutase de câțiva ani la oraș. Și la seria noului buletin de identitate pe care l-am primit în locul celui vechi care expirase observ ceva ciudat: ea incepe cu trei cifre de patru! Este, desigur ”nota” pe care am primit-o atunci când, dupa ce locuisem vreo douăzeci de ani în București, în împrejurări extrem de nefavorabile am hotărât să-mi vând garsoniera și să mă mut la țară.
26.10.2007 (R.Dan.-scriitor cu normă întreagă prin grădina m. d.)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy