agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2023-02-17 | [This text should be read in romana] |
Hai, pleacă, nu mă uit, mă voi încheia meticulos la șireturi și voi auzi doar ușa
strânge cele câteva dimineți și câteva nopți de îhîmuri și nțuri nu lua scrisorile, din celuloză nu poți face nimic, nici poduri, nici insule, nici măcar chinezilor nu le iese ceva arde-le la foc mic în tine și lumea bună își va da seama după fum că ai un nou papă doar copiii vor crede că ești un indian bătrân ce a uitat să spună ceva altui indian bătrân aflat departe să fii atentă în aeroporturi la declarația de stare civilă nu vei mai putea completa "îndrăgostită" cum ne știau toți vameșii lumii găsești tu o formulare care să dea bine doar detectoarele vor țiui strident la radiații perioada de înjumătățire a dragostei poate rula, matematic, la nesfârșit verifică și tu, după un jumate din jumate din jumate rămâne un jumate rezidual la care va trebui să-i faci un buncăr din pliurile lui Leibniz. eu voi scoate cu un adobe photoshop o imagine de final mișto și voi relua ritualul ipocriziei-bună-bună-ești bine?- da, foarte bine .
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy