agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2023-10-13 | [This text should be read in romana] | Pe-aici, nu se dă cu praf de vorbe, spre admirația miticilor care au, pentru orice eventualitate, ziarul la ei sau a găzarilor cu bășcălia în sânge; nu vei găsi vreo minte îndeajuns de mobilată cu prea multe absențe, stihii și melancolii de paradă. Ca tot omul, insul de-aici are și el câteva păsărele ce-i cântă pe diverse tonalități; nu-i însetat de glorie, n-are năzuința de a atinge un stol. Pe-aici, nu ajung pompele de vid, chiar dacă n-a fost semnalată vreo prezență mai acătării, mai ajung, uneori, niște sirene să te-asurzească, dar lecția Ulise ți-ai însușit-o de timpuriu. Atunci când te-apuci să construiești, fie și-n pustiu, nu-ți dărâmi cu totul șandramaua de cuvinte, păstrezi scheletul, la care adaugi alte nobile inutilități. Apoi, îl lași pe tu să devină eu, încerc să-ndulcesc puțin duritatea consoanelor, povestea rămâne în coadă de pește, pot, de-acum, să sondez în abis, până țâșnește apa.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy