agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2024-04-04 | [This text should be read in romana] |
Dragii mei!
Am ajuns pe creasta celor 69 de primăveri. Nu știu cât de bătrân sunt pentru că și anorimpurile ne mint! Îmi doresc sănătate și fericire alături de familie și de voi oameni minunați de pe poezie.ro, care mereu ați fost lângă mine. Și vă mulțumesc pentru asta! Unii m-ați privit din umbră, dar v- am simțit aproape. Alții m- ați privit chiorâș și m-ați înțepat pe la spate, chiar dacă prin faptele mele bune am bucurat suflete. Dar știu că sufletul meu, prin tot ceea ce am realizat , m-a făcut atât de puternic încât să vă pot privi în ochi pe toți deopotrivă! În primul rând mulțumesc platformei poezie. ro și administratorilor pentru că m- au înțeles și m-au suportat timp de 17 ani de când activez neîntrerupt și m-au format ca și scriitor! În acest fel am ajuns la 35 de volume de poezie și aforisme sembate ca autor și la peste 80 de antologii semnate ca și coautor. Mulțumesc poezie ro! Mulțumesc administrației! Vă mulțumesc vouă tuturor dragii mei colegi și prieteni! Credeți- mă că de azi sunt un "moș" care vă iubește pe toți! Și cât de mult mi-aș fi dorit ca mama și tata ( plecați nult prea devreme de lângă mine) să-mi spună: "La mulți ani!" Tată, e 4 aprilie azi îți vorbesc despre o zi de primăvară când toți oamenii se împlinesc ghioceii sunt mult mai ieftini decât în anul în care ai plecat mama și-a înghițit ultima lacrimă spunând că te-a visat în livada din spatele casei dormeai sub prunul pe care l-ai plantat la nașterea mea ai zis că 4 aprilie este ziua care dă sens existenței tale și că Dumnezeu te-a binecuvântat nu știu cât de sincer a fost cu tine pentru că ți-a rupt din trunchi ce să-ți mai spun... fotografia de pe noptiera din camera de oaspeți am înrămat-o în lacrimi și va curge mereu înspre suflet deasupra fântânii veghează soarele are mult prea mult sânge în priviri și pare trist și flămând să mai știi că în patul tău de două persoane nu mai doarme nimeni fără tine nu mai suntem noi toate lucrurile sunt mici întâmplător sau nu Dumnezeu privește și tace acum eu sunt cel care trudește prin casă liniștea înspăimântă din când în când mă urc în pod și privesc poarta printre crăpăturile țiglei dar să știi că am lăsat-o întredeschisă pentru ziua în care o să vii să-mi spui La mulți ani!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy