agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2024-05-24 | [This text should be read in romana] | luminile orașului se sting una câte una rămâne aprinsă doar cea din dreptul patului ca să pot să văd pilulele de pe noptiera invadată de boli și tristeți asistenta mă întreabă de ce dorm pe partea cu inima pentru că mâine trebuie să mi se facă ecocordul și nu o să dea bine în fața monitorului sunt exasperat închid ochii și- mi imaginez o firimitură de fericire gata zic starea mea e una acută iar Dumnezeu mă privește cu indiferență trebuie să mă conformez că cine știe dacă fișa mea va avea sau nu o suspiciune sau o recomandare în plus cauza probabilă a bolii mele e în curs de investigare experiența îmi spune să închid ochii și să fiu puternic indiferent de diagnostic și între răgazul dintre ultimile clipe să stau de vorbă cu Dumnezeu... nu nu știu cum să încep cuvinele mi se dau de- a rotogolul și sunt trist încerc să mă apropii cu gândul și- l rog Doamne semnează- mi biletul de trecere de pe tărâmul vieții pe cel al întunericului... atât și nu îți cer mai mult (text scris pe un pat de spital de la Spitalul Clinic de urgență CF Oradea, 2024 Aduc mulțumiri dr Ovidiu Lerințu și personalului medical pentru dovada de înalt profesionalism și grijii deosebite față de om)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy