agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-03-27 | [This text should be read in romana] |
a fost o clipa cand timpul... a stat pe loc.....
incremenind scurgerea secundelor,totul in jurul nostru a capatat sclipiri de diamant parea ca lumea a devenit asa de mica in bratele tale incat nimic nu mai conta in jur pluteam peste abisuri ca si cum.... lumea ar fi fost la picioarele noastre ochii tai ma orbeau cu stralucirea ce izvorau din ei precum o vapaie de foc ce ma ardea din adancul inimii tale si a fost o clipa de eternitate care a durat... o vesnicie sufletul tau vibra la atingerea noptii asa cum vioara tremura in mainile pricepute ale maestrului plangand de dorul ei setea de iubire......foamea de fericire...dragoste.... ce anost mi se pare ca suna "departe de tine..." de ne-am arunca-n abisuri ratacind printre astrii am simti fluidul fericirii si al sentimentelor pierdute si regasite......... iar tu copila, ai simti cum inima-ti bate mai repede de emotie si ai tremura la gandul ca esti asa de aproape de vibratia universului care te invaluie ca o ploaie de vara ... calda si linistitoare........ stele aprinse se desprind din parul tau si se imprastie pe lespezi aspre ale unui templu uitat de lume in jungla amazoniana imi ard talpile sangerinde ca si inima mea care te striga, te cheama neputincioasa ...... iar noaptea, a capatat sclipiri de diamant.....
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy