agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-02-27 | [This text should be read in romana] |
*
visează că ești irisul ochiului meu că nici lacrima fără vină nu te poate pierde și că mă privești din lăuntrul meu, vezi cum sufletul se bucură, cum aleargă să-ți sărute glezna, cum rămâne la tine pentru o moarte neuitată. visează că visezi cum eu sunt visul. * poți fi chiar țipătul meu care uite, uite cum tace, cum mâna nu te atinge, există doar într-o căutare vulcanică, porțile se deschid către soare noapte se pierde odată cu vocea ta. * la liziera sufletului aduc ramuri de rug pentru incinerările de pe urmă, cu aripa stârnesc focuri îndepărtate. Îmi picuri otravă în ochi, prin inimă până spre suflet, sufletul la liziera. * acum și timpul pare infinit și altfel trecător fără să lase urme adânci, fără să rănească, ci doar iubindu-și propria trecere clipă de clipă. * privește la lumea din interior cum plâng oamenii negăsindu-se în lungile căutări, cum țipă păsările în lungile zboruri strivite. Dar seară de seară îmi cade peste trup o noapte grea din care doar în zori revin cu gândul curat și te cuprind în brațe. aceste două trupuri într-unul.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy