agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-03-20 | [This text should be read in romana] |
limbută e tăcerea.
există zile în care nu ai vrea să ai vreo inițiativă. atunci ai nevoie de o realitate care să se impună ca un decolteu hărțuitor privirii. de ce suntem noi oare o generație de blestemați? de ce n-avem dreptul să fim și blegi și sentimentali dacă ne apucă? ne e rușine de inima noastră ca de o bubă ivită pe nas peste noapte. ne ascundem inima și rânjim peste ea. schimonosit. ne e rușine de dragoste. vreau toți mugurii la picioarele mele.vreau să stăpânesc suflarea verdelui și să mi-o aduc în obraz. să mă gâdile presimțirea altui sânge, făcându-i cu ochiul sângelui meu. ce râs eliberator aș emite, dar, desigur, nu e acela pe care-l căutam. mie mi-e foame de mine de tine mi-e foame nu numai jivinele mai au grijă de mine. se tupilează în patul meu, le simt răsuflarea în gură și nu mă mișc. le pot înghiți cu totul dintr-un respir. jivinele au cozi lungi împletite pe spate și sâni cumplit de umilitori. sunt toate femeile pe care eu n-am putut să le fiu. jivinele mele. există oameni pe care nu pot să-i privesc când mănâncă. li se umflă obrajii ca ai broaștelor, iar ochii lor îmi dau senzația de absorbire mută și neopribilă. sunt asemeni unor lupi în fața leșului: concentrați și adânci, pregătiți de voluptate, beți. de aceea, încă mai cred că saliva curge animalul din noi fără voia noastră dacă o să încerc să îmi scot cuiul din cap, dumnezeu o să aibă o piesă lipsă la insectarul lui uman. și nici măcar n-o să observe. de aceea îl las acolo să-mi țintuiască-n pereți delirul în care, desigur, nu mai recunosc decât o bombăneală de babă. mai ales când nu mă doare, mă gândesc că voi fi și babă într-o zi. deocamdată fă ordine în frigider. vine carnea.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy