agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-06-23 | [This text should be read in romana] |
Privesc pe o fereastra absolut straina... mintea mi-a luat-o hai-hui ,in departari un batranel chircit cerseste umil un strop de iubire.Lumea e violeta.De sus cad fluturi cu aripi frante Adie o soapta a amurg tacut si sincer..Nu e nimeni in jur sa-mi mangaie nepasarea ma joc cu cuvintele alergand cu privirea spre orizont Imi aleg clipele.Ca pe o pelicula veche vad franturi ,tu ,eu copil ,cerul..fosnetul marii,lanuri de nori trandafirii,vise transformate in valuri lovindu-se de tarmuri aurii. O sete de viata imi inunda ochii sau teama de-a muri... Nici eu nu stiu. In timpane coruri de ingeri goi imi canta serenade si harfa timpului imi cerne soaptele. Mi-e dor de ieri de-alataieri niciodata de maine, mi-e dor de mana ta mare si calda pe fruntea mea de copil, mi-e dor de cufarul tau cu povesti,de carca ta un prag spre cer si lumea ta un rai fara nume unde m-ai primit pe brate caci nu stiam sa pasesc..Ma doare golul tau din mine si faptul ca nu va mai fi nici o dimineta in care sa te stiu aproape si teama ca intr-o zi o sa ma trezesc si nu o sa-ti mai stiu chipul e ca un ac de siguranta infipt in inima - un martisor cu un canaf de tristete…
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy