agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-07-04 | [This text should be read in romana] |
Iau în serios cifrele 0, 2,13,22. Nu iau în serios cifra 1.Ar trebui să-mi spună mai mult cifra 33!
Iau în serios iarba,copacul și floarea. Nu iau în serios blocul cu terasă de vis-a-vis.Ar trebui să iau în seamă mirosul de scortișoară de la bățul parfumat ce-l emană! Iau în serios norii.Nu iau în serios ploaia care va să vină.Ar trebui să-mi cumpăr o umbrelă? Iau în serios o oaie. Nu iau în serios o turmă.Îmi reprosează ciobanul... Iau în serios mâna pe care-o-ntind.Nu iau în serios palma pe care-o primesc în schimb.Ar trebui să-mi fac rezervă de gheață-n frigider! Iau in serios cioburile de sticlă colorată.Nu iau în serios faptul că de-abia m-am taiat într-unul.Ar trebui să-mi cumpăr tifon! Iau în serios tăcerea.Nu iau în serios înșiruirea de cuvinte care mă conduc spre ea ...de-asta-mi vine să urlu? Iau în serios pisica prietenei mele, pisică cu care pălăvrăgesc deseori. Nu iau în serios faptul că poate că-nțelege și de-asta mă zgârie și mușcă tot timpul...Ar trebui să existe dicționarul "limba pisicii", de vreme ce patiseriile o vând drept prajitură... Iau în serios cârpelile . Nu iau în serios rupturile.Ar trebui să-mi cumpăr mai multe ace! Iau în serios faptul că s-ar putea să n-am dreptate.Nu iau în serios faptul că s-ar putea să am. Ar trebui să-mi dau seama că-n ambele cazuri nu am!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy