agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-11-12 | [This text should be read in romana] |
nici măcar nu-mi imaginam o stradă. visele mele
sunt numai câmpii. sunt doar eu cu dumnezeul câmpiilor. orizontul e ca de obicei. vag. înrămat în cruci. marmura se lovește de lătratul unui câine alb. imens. poarta e din fier forjat. neașteptat de frumoasă. îmi amintește de patul nostru de fier. cuprind lucrătura contorsionată și rece în palmă. adorm. tatăl meu a murit prea devreme. vreau să știi asta despre mine. tatăl meu prea devreme sau eu prea târziu. undeva e o discrepanță mai evidentă acum când iubesc. e suficient să știi despre mine că mereu visez cu un crin. mă trezesc din coșmarul eteric împingând ca la naștere. ca la nașterea mea. ca la nașterea ta. nu mai știu cine naște pe cine. nu mai știu cui îi vine rândul. în câine se cuibărește lupul. în câine te cuibărești tu cu ochiul tău orb cu ochiul tău viu îmi sfâșii visul cu privirea ta nesătulă. îmi desfaci viața și o întinzi cu sucitorul. acum viața mea e întinsă. pe ea cresc păpădii cu sporii grei ca niște plumbi. respir cu plămânul tău stâng. cu plămânul tău de vrabie ucisă în somn.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy