agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-11-16 | [This text should be read in romana] |
Valeriu vト mulネ孛meネ冲e tuturor ネ冓 vト salutト.
Geo Paネ兮: de-ai ネ冲i cテ「t mi-e de greu sト amテ「n trimiterea textelor la site-uri, aネ兮 cum ar trebui窶ヲ ネ冓 apoi, dupト ce ele apar deja, cテ「t mi-e de greu sト le suport!!! Nu scriu eu chiar aネ兮 de bine cum sunt テョncurajat ネ冓 am o scuzト bunト acum 窶 nelocul unde sunt 窶 de parcト テョnainte eram cine ネ冲ie ce grozトプie! Pe cuvテ「nt cト mト strトヅui窶ヲ a devenit obiネ冢uinネ崙 窶 stil propriu (!) 窶 incoerenネ嫗, cliネ册izarea, fragmentarismul meu tip clip, mizテ「nd pe efect, mecanica gテ「ndului celui care citeネ冲e テョncercテ「nd s-o miネ冂 pe alte roネ嬖 dinネ嫗te decテ「t cele obiネ冢uite, テョn urma cトビeia sト rトノテ「nト cu窶ヲ flash-ul unei rapide treceri a unui Trabant cu motor de Ferrari!!! Presupus mトツar! テ始 urma lecturii aネ vrea sト gトピiネ嬖 窶枋トナ窶 spre cel care sunt, indiferent unde, ネ冓 mulネ孛mindu-ネ嬖 spun cト exorcism fac numai morネ嬖i ネ冓 rトヅトツinii ei din mine 窶 テョncト de la naネ冲ere 窶 vieネ嬖i, nu, nu テョi voi face oriunde aネ fi, viaネ嫗 aparent este a mea, テョn realitate este a celor cトビora reuネ册sc sト o dedic. Cu esenネ嬖alizarea nu am テョncotro 窶 ai dreptate ネ冓窶ヲ vei vedea! Despre restul窶ヲ scriu 窶柝ersonal窶. Trトナascト Poネ冲a! Vasile Mihalache: Sunt bucuros sト te ネ冲iu printre prieteni, テョネ嬖 doresc mult succes ネ冓 te aネ冲ept cu drag la textele de pe site-uri. Sper sト reuネ册sc sト-ネ嬖 confirm luciditatea窶ヲ Sトビut mテ「na ネ冓 mulネ孛mesc de super窶ヲ trecerea Mihaelei Merchez! Dana Banu, Sトビut mテ「na ネ冓窶ヲ tare bucuros m-ai face dacト mi-ai trimite ultimul volum! ネtii doar cト nu-mi scトパa nici un text de-al tトブ. Ne vom テョntテ「lni cu bine curテ「nd ネ冓 promit cト窶ヲ 窶柤u vor reuネ冓窶ヲ!窶 Alberto Popesco, salutul meu cu mulネ孛miri. Sper sト ne cunoaネ冲em cテ「t mai curテ「nd. Tuturor, absolut tuturor, un CRテイIUN FERICIT! 窶 spun de pe acum din teamト sト nu ajungト mesajul dupト, ネ冲im noi cum e cu Poネ冲a Romテ「nト! Eu テョncep urトビile de pe acum.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy