agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-03-04 | [This text should be read in romana] |
INVITAÞIE
LANSÃRI DE CARTE Miercuri, 12 martie 2008, orele 16:00, la sediul Institutului Cultural Român din Tel Aviv, vor fi lansate cele mai recente cărți aparținând scriitorilor israelieni originari din România, după cum urmează: • Marlena Braester: Oublier en avant / Uitarea dinainte, prezentată de dl. Andrei Fischof, scriitor; • Madeleine Davidsohn: Femeile nopții, prezentată de dl. Prof. Dr.Andrei Strihan; • Gina Sebastian Alcalay: Înainte de a fi prea târziu, prezentată de dl. Octavian Șerban, consilier diplomatic, Ambasada României la Tel Aviv; • Bianca Marcovici: Impactul virtualului, prezentată de d-na Gina Sebastian Alcalay, scriitoare; • Riri Sylvia Manor: Save as …, prezentată de d-na Gina Sebastian Alcalay, scriitoare; • Yosef Govrin: Relațiile israelo-române la sfârșitul epocii Ceaușescu – Din însemnările ambasadorului Israelului în România, prezentată de dl. Prof. Dr. Raphael Vago. Cu această ocazie, la Institutul Cultural Român din Tel Aviv va fi amenajat un stand de prezentare a cărților din domeniul studiilor iudaice, publicate la Editura EST din București, prin amabilitatea domnului Samuel Tastet, director al Editurii EST, prezent la manifestare.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy