agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-03-13 | [This text should be read in romana] |
Cod portocaliu
în oraș. Pe străzi, de la praf. Sub tălpi, îl simt: lacrimi cristalizate în ciorchini mici de lut, sau doar uitarea-n propriul pământ. Cum și de ce, și de când până când, dar apoi? Cum și cu poate, acum, aici sau la noapte... Privirile și mirările, cum zâmbetele iar amestecate zâmbeau, da e cod portocaliu în oraș, în curând va fi roșu, foarte roșu Roșu Roșu Doar pentru că mie îmi stă bine în roșu, Asortat natural cu dezordinea artificială din mine Și cu ochii din cafeaua de unu noaptea, atunci când nu prea mai ard culorile Știați Știam Și e cod portocaliu în oraș, Au anunțat și la știri, numele meu e pe buzele tuturor Cine le-o fi dat voie să mă sărute? Dar hai, să vorbim despre mine și despre codul meu portocaliu: Mi l-am prins la rochie, îmi împletesc destinele cu el, Sper să se încurce în propria-i urzeală Așa se joacă și ielele, Se poartă portocaliul în basme, suflat de pe aripile licuricilor nefericiți Când s-a dat cod portocaliu. Cu ochii portocalii Și zâmbetul ca soarele peste câteva ceasuri, cum va arde, cum voi arde portocaliu fabulos.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy