agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-04-25 | [This text should be read in romana] |
E prima oară când văd lumina. Îmi dau seama că am nimerit într-o junglă, unde pradă este teama din mine. E prima oară când las aerul să-mi intre în plămâni. Mă înec cu el fiindcă mi-e drag să învăț a respira. E prima oară când fac primul pas. Alerg cu dorința unui atlet pentru că îmi doresc să ajung la capăt. E prima oară când plâng. Lacrimile fierbinți îți arată copilul din mine. E prima oară când mi-e dor. Depărtarea este cea care mă ajută să cred că te regăsesc. E prima oară când îți întind mâna. Căldura ce izvorăște îmi miroase a om. E prima oară când sărut. E ca și când aș simți gustul tembel de marijuana. E prima oară când mă dezbrac. Goliciunea mă determină să mă vreau. E prima oară când mă doare. Nu curge sânge dar pierd ceva. E prima oară când poftesc. Blajin cer cu mintea mea aburită de iluzii. E prima oară când cânt. Sunetul rămâne agățat de pasiunea și învolburarea din mine. E prima oară când tremur. Emoțiile turbate mă aruncă într-o prăpastie. E prima oară când fac dragoste. Mă dăruiesc ca o pensulă care alunecă pe pânză. E prima oară când accept. Pentru că am învățat să spun și da. E prima oară când lupt. Curat, drept și zâmbind. E prima oară când îți povestesc. Doar ție, pentru ultima oară.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy