agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-09-11 | [This text should be read in romana] |
nevoie de agonie .. printre asperitati , simt un miros placut de iarba . si cativa pasi se aduna , si se aduna , se tot aduna fara sa tinda spre ceva .
infinitul e un punct clar , pe cand opusul apogeului inca se discuta . clarul nu e atat de concis si desi , desi au fost copacii odata , au ramas la fel de rari . vorbim despre oameni , si oamenii raman oameni indiferent cat de omenesc gandesti sau cat omenirea evolueaza. creatura din tine sau de tine , e doar o creatura , pe care tu nu ai sa o poti descoperi decat daca te descopera ea prima pe tine . trupul nu e decat o sosea si acum interesant e cum tu ai sa citesti asta , Âșosea sau soÂșea . pe cand mintea e o jungla aiurita plina de absurditati pe care le culegi de pe sosea .( Âșosea sau soÂșea) . sufletul ramane . si daca cineva trebuie sa plece , tot el o face . el se coboara , apoi se inalta si se aseaza , apoi te doare si te bucura . uneori cauta inca unul sa`i fie aproape , alte ori il indeparteaza pe altul pentru ca asta ii dicteaza mintea . alteori cauta alte 2 suflete si se opreste . stie oricum ca pe unul il va pierde . si mai stie ca mai mult de atat nu poate . pe cand , ar putea sa indeparteze 1000 , pentru ca distanta e calculata matematic destul de clar , ca sa nu fie nevoie de vreo formula . si oricat de âauâ ar fi durerea , niciodata nu o sa poti spune cat de tare de doare . si oricat de vesel ai fi , nici asta nu ai cum sa scrii . nu ai cum sa scrii nici ca iubesti pe cineva , pentru ca 8 litere nu te ajuta . raman doar litere controlate de sosea ( Âșosea sau soÂșea) , care trec pe partea considerabila de pe autostrada numita simplu si prostesc âminteâ . dar in fond , si mintea poate sa minta . deci mintea minte si atat . si totusi de ce scrii ? de ce scriem , de ce scriu ei si de ce tot scriu eu ? pentru ca am nevoie de limita . x2 ( litere mici )
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy