agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-05-22 | [This text should be read in romana] |
O anumită stare de straneitate se instaurează în lume. Începând cu boala vacii nebune și terminând cu gripa aviară lumea civilizată a văzut cu stupoare cum mii de animale nevinovate sunt sacrificate inutil și cum dorința obsesivă de comfort a omului occidental îl împinge spre barbarii greu de crezut.
Nu sunt extrem de credincios. Totuși cred că și animalele au un anumit suflet. Sacrificarea fără rost a unui număr imens de animale- o hecatombă stupidă- nu prevestește nimic bun pentru modul în care ne încadrăm cu toții în spațiul divin. Marea Britanie a făcut o imensă și sadică risipă sacrificându-și turme întregi. Pentru ce ? Câteva state africane ar fi fost fericite să aibă acea carne- chiar și cu vaca nebună. Pentru ca să nu fie afectată comoditatea consumatorului occidental- care, în definitiv- dacă nu era complet idiot ar fi putut să-și frigă carnea- s-au risipit atâtea resurse. La fel ca și cu boala vacii nebune gripa aviară este un bluff uriaș stârnit de media. Dacă pentru carnea de vacă exista un anumit pericol- pentru că unora(inclusiv mie) le place "rare"- adică mai crudă sau sunt amatori de biftec tartar- pentru găinile jertfite inutil nu exista nici un fel de pericol. Nu pupi o găină și nu-ți bagi mâinile în găină decât în cazuri cu totul speciale. Există la ora actuală în România n oameni care mor de foame. N-ar fi fost mai util ca aceste găini să fie preparate corespunzător- și puse la dispoziția lor ? Există în miturile aztece- dacă nu mă înșel- o imagine a sfârșitului unuia din universurile cunoscute în care animalele atacă și ucid oamenii. Ne apropiem de Apocalipsă prin găina aviară ?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy