agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-06-21 | [This text should be read in romana] |
saci plini dubli și tripli
poze poze plicuri și vederi bunici și tanti și copii înghețați sub lumini glaciale toata lumea râde în straturile cascavalului timp genți peste genți valize pline duble și triple de voia bună a 100 de ani salvate și parasalvate din războaie indundații divorțuri toata lumea râde oboseală îmbrățișări pozate cu sila în povești duble și triple toata lumea râde unde sunt bunica mama tanti pline de durere când nu s-a întors bunicul din război și satul ardea în flăcări când a murit sora cea mica când au cazut bombe peste bombe toata lumea râde fără riduri mi-e dor de bunicu și tata și frații mei care nu apar în poze în nesalvatele trăiri îngropate în saci de timp mi-e dor de viața amintirilor ermetic sigilate de lacrimile mamei când s-a scufundat vaporul cu care dispareau multe tanti și și mai multe poze mi-e dor de pozele nefăcute de albinele ce ne-au uitat de o vară în care cireșii și-au pierdut culoarea toata lumea râde în colecțiile vieților cenzurate dublu și triplu toata lumea râde în poze pline de praf fără frică sau foame și sete toata lumea râde Iunie 2006.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy