agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-07-08 | [This text should be read in romana] |
eu zic să fim sapienți dragul meu
să nu facem dragoste de prima dată de pildă îți poți aprinde un marlboro light și să-mi spui că nu suntem pândiți de vicii carnale întrucât hedonismul epicurian nu e apologia plăcerii și a lipsei de măsură eu mă voi liniști subit am să-ți arăt cum pasc vacile în parcul central din sinaia și tu ai să mă placi așa autosuficientă cerebrală și rafinată când spun cum ador să practic hedonismul ăsta postmodern al lichidelor primare să fim bine înțeleși nu vom mânca la fast-food-uri/ nu vei alerga patetic cu un pumn de gloanțe înfipt în piept și-asta pentru că voi opta negreșit beckett alte vremuri, alte încăperi a lui capote third eye blind orele mici ale dimineții gucci ales exact personality matching regele solomon night driving creveții în sos de vin alb aberațiile cu subiect vag relationships stagiile scurte de risk and lifestyle remarque tarkovsky turgheniev în doze regulate serile la conac o să fie nostim când îți voi spune că n-ai mâini de poet nici profil de poet tu ai să înjuri teribil în trafic ai să-mi explici cum preferi armele de foc în locul celor tăioase skiul nautic și bungee jumping și-n fond pe banca asta s-o fi consumat vreun amor platonic între o franțuzoaică și-un ofițer german cui îi pasă? contează că vom citi din alice că aduci cu vince vaughn din profil/ când te înfurii și începi să-mi placi d e f i n i t i v doar că de la o vreme am fantezii cu un avion de luptă fără pilot boeing X-45A hm crezi că asta ar fi vreo problemă?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy