agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-07-13 | [This text should be read in romana] |
părea rezonabil
tu ai fi făcut cursuri de broker la bursa din wall street eu păstram bentley-ul fastback ori trăiam în exil într-un atelier de tâmplărie la lausanne și n-aș fi fost muza puseurilor tale lirice d'le grig tocmai când crizele astea filosofice îmi suprimă categoric orice impuls poetic așadar rămâne hotărât pregătește-te să mori stimate domn pune-ți smoking-ul te voi ucide la amiază/ ora 17 îmi pare absolut convenabilă sigilezi actele moșiei închizi casa de bani păcat că advocatul c. demetrescu e în aspen d-le rentier îmi place pragmatismul tău subit desigur herghelia va fi licitată negreșit într-o marți mă voi ocupa personal de culesul viei de la domnești de contractul cu lear jets & co să zicem că poți rămâne acolo lumina cade oblic petrini in oil îți dă un aer martiric în gazete va scrie s e n z a ț i o n a l moartea d'lui grig vasiliu în conacul de la ștefănești dumneata vei fi mulțumit așa en detail pe șapte coloane groase vei arăta minunat/ biblioteca empire fotoliul cu brațe din lemn de trandafir dau bine în cadru profilul te avantajează e decadent și snob d'le rentier voi purta costumul de călărie îți plăcea într-o vreme și inelul cu onix montat în argint ridic brațul perpendicular pe tâmpla ta/ să nu respiri acum te va sminti mirosul de thyme et heliotrope și mda un orificiu elegant burghez aproape artistic perfect calibrat dvoøák în surdină pe fața b solemn deloc funerar pentru un `926 requiem cu patima temperată în single s&w arm action și putem începe nu-i așa, d'le grig?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy