agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - | [This text should be read in romana] |
...de-as fi soare te-as incalzi cu raze calde dulci si moi si
as lumina in noaptea ta de insomnie ...dac-as fi vant mi-as trece suflarea prin florile de caprifoi si-apoi in parul tau m-as odihni ...ploaie dac-as fi cu stropii mei as stinge trupul tau infirbantat de cautari si-as plange-n ochii tai ...pamant dac-as putea sa fiu as pastra la nesfarsit urmele pasilor tai si m-as stradui din lutul meu sa fac pereche pentru tine ...dac-as fi floare as inflori doar pentru tine iar gura insetata ti-as hrani-o cu roua diminetii ...muzica de as putea sa fiu acorduri divine as ninge pentru tine si-as vibra cand mi-ai atinge harpa ...dans de-as putea sa fiu ti-as purta trupul in ritmuri nebune si-apoi in vals te-as adormi ...nu-s nimic din toate astea, sunt totusi toate la un loc..ca-s muritor de rand cu vise si am puterea magica de-a te iubi iar tu ma iarta de sunt clipe in care nu stiu cum sa-ti spun,in care nu stiu cum sa-ti dau iubirea ca o floare-nsangerata.Primeste dar iubirea ca pe-un dar si lasa-ma femeie din toate sa fiu cate putin Dulce-i IANUAR al vietii,maini de copil ce cauta infrigurate fara teama.Zapada murardara a lui FEBRUAR ineaca pasii tai nesiguri si pregatesc rascoala de vant a lui MARTIE,semne de intrebare si pu tine raspunsuri.APRILIE ninge flori albe, descatuseaza vise si face promisiuni.Bogat e MAI ,el canta la primii fiori ai iubirii si tot aici cunoaste prima infrangere.E luna pacatului din pacat nascut si tot aici te doare prima data.IUNIE canta si canti si tu cu sufletul plin de impliniri.IULIE te bucura si intristeaza deo- potriva pregatind balanta de intrebari si raspunsuri,de vise si tradari a lui AUGUST. Esti copt si tu si trebuie sa recunosti primele dureri.Toamna se strecoara ruginie in sufletul tau si incepi sa ruginesti si tu cate putin in SEPTEMBRIE.Picuri reci de ploaie spala ranile adunate cu sarguinta si iti racoresc trupul incins: OCTOMBRIE.In NOIEMBRIE te doare rau,privesti in urma si mori cate o clipa.Cu maini reci de gheata te impresoara DECEMBRE ,o ultima intrebare cutreiera nebuna:nu mai e timp si pentru mine ,eu care am dat totul si n-am primit in schimb nimic? Nu, drumul tau se opreste aici.Bucura-te ! in curand vei fi la pragul de jos al altei lumi. Dans, dans,muzica,dans.Ne invartim ametitor in ritmuri de tobe si acorduri dulci.Ne rasucim nebunatic in pasi de tulumba,ne zbatem vioi atingandu-ne trupurile incinse de dorinta si negru parul tau ma impresoara,ma invaluie si strange.Ma despresor, iar ma strangi, caldura trupului tau desteapta in mine dorinta.Te lasi moale si tandra inbratele mele,eu iti sarut suav tampla zvacnind de placere. Se-aude vioara si flautul.Aluneci usor ,abia atingand pamantul si ma lasi cu mainile intinse.Cu gratie de flutur iti frangi trupul obosit de pasiune,o lebada pe apa-i dansul tau si eu te-astept cu bratele infrigurate .O toba cu glas de tunet te-arunca iar in bratele mele infometate si nebuni ne avantam in spirale de ...iubire.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy