agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-11-03 | [This text should be read in romana] |
Toată viața am simțit
Acum, chiar m-am lămurit Sunt un lup Mda, însă... Sunt un lup mai special Poate chiar sentimental Cert, sunt mai... deosebit De sunt bun sau rău Îmi pare Cum spuneam mai sus Se pare Dar prefer Îmi pare... rău Sunt lihnit și hăituit Și de haită și de turmă Nu sunt... nici nu vreau să-ajung Alfa, Beta Nici Omega Deși, sincer ca să fiu De eram măcar Omega Nu scriam acuma versuri Să-mi alin foamea și setea Haita-n vuiet, m-a gonit Și cred că aveau dreptate Nu eram un parvenit Dar nici bine nu dădeam pe la noi... în societate Le stricam orânduiala Nu eram exemplu bun Pentru pui și pentru... Numele de lup străbun Despre turmă ce să spun Cum mă aud, cum mă miros Cum mă vad o iau pe jos Sau... în zbor De este cazul, vreunui stol Ei ma știu de Bun... dușman Ce-i rănesc și urmăresc, pe tot timpul unui an Până când, de-i simt slăbiți Trag cortina, peste ochii îmblânziți și adormiți Și cu ai mei Și cu ai lor Tot problema-i în vizor Eu sunt strâmb și nu-nțeleg Cum să fac, să reușesc, să le spun, să îi conving Deși-s lup... am să mă schimb Nu vreau carne Trec pe iarbă N-o fumez O-ngurgitez Mestec zile-ntregi, de parcă Spun povești sau recit vers Dacă n-ați vazut pe drog Vi-l prezint, arăt ca El, orb Slab, d-abia mă mai târăsc Năpârlind când nu e cazul și pierzând tot ce-mi doresc Urletul mi-e amintire Nu aud, nu văd macazul Dintre viață și... apoi Între ură și iubire, între viață și-ntre moarte Nu pot să merg mai departe Ce doresc să vă transmit E, că-n lume de-ai venit Rolul tău e pus în cui Bătut doar la locul lui Și mă-ntreb: Om de aș fi Aș putea, aș izbândi Să nu fac ce fac ai mei Să-mi gasesc amici Buni tovarăsi, "pretini" chiar Drept în gloata de afar Unde nimeni mă cunoaște Unde bun, rău, deopotrivă Trec... doar când mă manifest Unde nimeni nu-mi va spune Ești... așa Treci... mai așa .......................... Lupu-și face planuri ‘geaba Că la noi e cam la fel Dar nu trebui să lași coada Și să nu încerci defel Că esti bun în ale tale Chiar de rău pari pe la poale Varful tot înfloritor Și mereu, chiar, roditor Vei fi pomul lăudat Care chiar a confirmat Problemuța mea-i că tocmai Am trecut pe vegetale Caut oamenii din preajmă În alte parți... chiar, pe ecrane Caut, caut și iar caut Și d-atâta căutare Drept vă spun în continuare Că așa-s de focusat Că ce caut am uitat Și de atâta căutat Am uitat de bucurat Viața trece, timpul merge Doar pe sensul lui unic Mâine, cu puțin noroc, Am să fiu un bun bunic Și-o să îmi găsesc Tânjesc În nepoți Chiar de nu-n toți Poate, cel mai bun amic.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy