agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-11-12 | [This text should be read in romana] |
Te privesc fix în ochi.
Simpla ta prezență, mă scoate din sărite... Aș spune o mie de cuvinte despre tine, Dar vorbele sunt de prisos. Te privesc cu ură și disprețuiesc tot ceea ce reprezinți... Prostia ta mă dezgustă! Aș vrea să-ți cuprind trupul, ca să-l frâng în mii de bucăți! Insolența ta mă uimește, Iar vocea ta mă zgârie pe creier, ca niște cuțite tocite de tâmpenia ce-ți șade, în capul blond... Și întradevăr "blonzimea" ta e naturală. Nu meriți să trăiești! De-aș avea puterea, ți-aș oprii răsuflarea pentru o clipa. Pentru că tu nu știi, că o clipă, poate dura o eternitate pentru cei slabi. Sau mai bine te-aș ține trează să simți chinurile vieții, Pentru că respiri aerul fără să știi că o faci inutil... Numai cei ce gândesc folosesc oxigenul! Limbajul tău de prost gust îmi insultă inteligența... Și pentru fiecare cuvânt ți-aș înfige o lamă de 20 cm fix in emisfera stângă a creierului, să simți și tu cu adevărat, că prostia doare... Mi-e scârbă de tine! ți-am scris în destin moartea... Te aștept, Eu sunt călăul tău! Spune-ți rugăciunea, pregătește-te să înduri chinuri nebănuite și să putrezești la lumina lunii de Noiembrie!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy