agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-01-19 | [This text should be read in romana] |
Gând pentru noi
Știm că ieri soarta Nu a fost prea blândă, Dar a venit timpul Să dăm totul uitării. Știm că e greu Să o luăm de la-nceput. Că chinul și suferința ne-a marcat. Dar nu gândim că din tot ce am pătimit Nu am învățat nimic. Am aflat ce trebuie făcut Ca să nu greșim ca la început. E lovitură de pumnal, aievea nerostită Nicicând nu vom greși Nu vom mai cădea în ispită Nu ne vom supune nepăsării. Niciodată. Când nimeni nu e în stare Să ofere ce dau eu Tot ceea ce am încredințat, Plec și nu mă întorc nicicând Sufletul s-a rupt în două Dar, în final am înțeles. Pare a fi un blestem Sau un păcat din altă viață O pedeapsă ce nu a meritat Când inima o dăruim pe toată Fără condiții și în schimb Nu se primesc...decât iluzii, Nu o trăire adevărată Și atunci iar am gândit Nu doar noi am pătimit Dar la ce bun alinarea? Când totul a trecut. În a suferi, știm, sens nu are Dar am aflat ce trebuie făcut Pentru a nu greși, mereu, ca la-nceput!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy