agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-04-06 | [This text should be read in romana] |
(reacție la mult povestitele dureri):
suferind, mereu găsim (necăutand) sursele suferinței noastre în exterior... mereu ne considerăm niște victime, niște nedreptățiți... oare chiar așa să fie? oare noi să n-avem nici o vină? să fie suferința un atribut absurd al unei existențe si mai absurde în care am ajuns printr-un joc al hazardului (pe care abia după aceea l-am definit)? ______________________________________________________ poate suferința este uneori necesară în a ne face să înțelegem trecute greseli si să ne construim etapă cu etapă... de multe ori ea este pur si simplu anihilată (nu reprimată) doar printr-o simplă reorientare a ființei în urma unei autentice înțelegeri...dar pentru asta e nevoie de o mare forță interioară si de credință în CEVA cu mult mai INALT decat noi cei de acum... mă refer la o trezire pe un alt nivel existențial și nu la un proces de amorțire (mortificare) des întalnit, ce elimină si bucuria si durerea... eu asa simt...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy