agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-06-04 | [This text should be read in romana] |
nu port ceas niciodata iti spuneam direct cu incheietura mainii stangi
dintr-un pumn strans (poate nu era decat mana mea dreapta, anti-act, anti-tremur), aerul s-a restituit siesi asa cum cu totii invatam ca trebuie din carti, din filme, de la psiholog rescriu cu parul meu grafitti acest zid de bloc si o, m-am antrenat la rescris am tot dezvoltat gramatici formale acesta nu este un poem bun, e doar un proces verbal de predare (!) (rad) (asa cu gura deschisa ca sa presupun saruturi si respiratii, ca sa reglez temperatura desenelor cu creta pe asfalt in plina incingere intotdeauna mi s-a spus ca de la un timp pe o anumita scara totul crapa de cald je voudrais pas crever; pas moi eu sunt integra si integrala ha a) sa nu te astepti sa dau un tipat usor si fermecator fixand acolo amprenta vocala; as vrea sa urlu de pe un varf de munte de pe un varf de bloc numele tau ma impiedica plasticul mainii drepte transparent izolator switchul dreptcredincios de volume control estetic de-a dreptul, morga trecutului infasurator fara fermoar a ti-am mai vorbit despre asta,a a imi place sa-mi scriu spovedania-inventar simtindu-ma goala si exclamata parfumul mi se intinde pe umarul drept ca un stindard dar zau acesta e un fapt secundar nu compunem cuvinte incepand de la tine muzica se simte in fotoliile catifelate e de ajuns trec responsabila ca o plasatoare si sarut publicul cu cloroform, uite aceasta e o tandrete o in-ti-mi-ta-te s-ar putea spune ca am ramas doar noi (ochi inchis-deschis clipire complice de mult incercam sa-mi denumesc astfel crisparile acum cand se face cel mai mult sharing ar fi o blasfemie sa-ti spun ca sunt numai si numai a ta mana dreapta de garda) in definitiv ma ingrozesc singura de cuvintele de legatura si ticurile verbal_scris_rituale ce ne facem daca NU incepe la sapte? ne facem iar una cu tot felul de, una doua trei a cum e timpul la tine-la-mine in camera in afara zidul de bloc e un fapt stabil si solidificat noi nu stiu cum se trateaza aceasta categorie numai daca ramai mult lipit de geam de oglinda si fredonezi (ceva a orice nu exista sistem de tratare a spatiilor goale) am scris prea mult, un exemplu clasic de divergenta e linia mea de plimbare crenelurile zero si unu si zero si unu si tot asa catre extreme neclare de data asta continuam programatic pana la o suta patru dam tonul, lansam, nerabdarea mea ma striveste iti aplic un rest de sarut somnifer intre spus-unu spus-doi si apoi probabil inchidem patul si cartea, dormim in timp ce corul insomniac numara mai departe acoperitor (;) a a se zice ca te iubesc andercover)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy