agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-05-02 | [This text should be read in romana] |
aer stătut
va trebui să intrați spunea cineva dar nu se vedea nimeni nu-i auzeam decât vocea puteți veni după mine altă încăpere alt aer stătut ceasuri toate ceasurile lumii respirau deodată solemn aceeași oră simt prevestirea delir delir după delir inculpatul e rugat să se prezinte a zis vocea mă simt împinsă silită să deschid ochii să mă înclin curții în jilțuri nu era nimeni doar trei săbii robă neagră o lumânare pâlpâie încă sabia din mijloc s-a ridicat inculpatul e rugat să se prezinte să se prezinte să se prezinte liniște brusc liniște derută încerc să strig tăcere ireală instanța amână deliberarea se aude iar vocea frenetic frenetic se leagănă frenetic geamătul meu prin sală încerc să mă ridic mă uit la el mă uit în toate părțile chipuri necunoscute brusc țipătul meu dă ocol întregului cer întorcându-se spre ultima ta răsuflare ți-am respirat-o ți-am respirat-o avidă răstignindu-mi visele pe un geamăt gândindu-mă că poate din suflet ne-a crescut aceeași rugă mă dezbrac de lumină mă lepăd de dorințe mă scutur de flori mâna mea credincioasă iți inchide ochii sărutându-i pentru ultima oară mă ridic mă întorc promițând singurei mele șanse că mă voi reîncarna după fiecare zi trăită fără tine să nu murim singuri pe această siciliană de bach?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy