agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-05-23 | [This text should be read in romana] |
Orice carte de bucate,
Da retete minunate, Insa nici una nu vrea Sa prepare dragostea. De e rea sau de e buna, O pregatim impreuna. De-i sarata sau amara, O pregatim de cu seara. De e plina de dulceata, O gatim de dimineata. E proaspata cand sunt treaza Ne iubim pan' la amiaza. Si-i mai dam o sarutare, Inainte de culcare. Sa faci dragoste nu-i greu; Suntem doar noi: tu si eu. E greu de intretinut Focul, cand a inceput. Ea nu vrea bani si smaralde, Tineretea iute trece; Scoate-o des la promenade Si fa-i dus cu apa rece. Asterne-n patu-i, de cu seara, In cearceafuri, mangaieri, Soapte dulci, pe sub perne, Care-i provoaca placeri. Invelesti-o lin si tandru, Cu-o plapuma de iubire, Plapuma sa-i tina scorul, Clipelor de fericire. Sarutari is necesare Inainte de culcare, Visele sa-i lumineze, Adevarate felinare. Si-apoi ia tu iarasi cartea, Cu retete de bucate; Caci mancaruri or sa iasa Mai gustoase, aromate Le faceti impreuna. Nu lasati dragostea deoparte, Doar aceasta tine locul, La condimente minunate....
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy