agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-08-12 | [This text should be read in romana] |
Ce e iubirea, Doamne?
Ce explicație poți da acestor pământeni netoți?... care se cred cu toți în rai... când dau de ea... Cum poți Tu oare să-i pedepsești mai tare și cum poți oare să le oferi ceva mai scump? Făcându-i sa viseze, să zboare, să stige de dor sau că-s ferice? Și Tu le dai otrava... iar... și iar și iată-i dependenți ca de un drog, de a iubi! Și fără drog...cum ar putea trăi?... Și tot mai vor, mai cer... și caută cu disperare o doză și mai mare... Și-apoi recurg la o seringă cu ser dulce, se-nțeapă și îi doare... iubirea-i ca o floare,tandră și dulce, dar înțepătoare... Și iată-i: bieți netoți! doar oameni Și doar Tu, Doamne îi mai poți salva, ducându-i poate la dezintoxicare, și oare câți vor rezista?... puțini, iar toți ce-or să reziste vor face-o pentru înc-o doză... și mai mare! Un cerc vicios... o versă oarecare ca să descrii un sentiment atât de mare...cum pot eu, Doamne, să cer așa onoare?... Mai bine dă-mi și mie un strop din doza celor mulți...să mă îmbăt și eu cu ei...să cad... să mor pentru-a mă ridica apoi în veșnicie...doar prin iubire.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy