agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-12-15 | [This text should be read in romana] |
Yo s-a trezit dis-de-dimineață la ora 8.00.
Gimnastica a făcut-o în timpul cînd mergea spre bucătărie. La bucătărie și-a uns o felioară de pîine cu unt, pe care a pus o bucată de salam, o bucată de cașcaval, încă o bucată de salam și încă o bucată de cașcaval. După aceasta a mîncat felioara de pîine. Și-a căutat ghiozdanul sub pat, sub masă și l-a găsit după ușă. A alergat între două stații după troleibuz, dar a înțeles că a încurcat troleibuzele. Pînă la stația următoare a alergat corect. La intrarea în școală l-a întîmpinat directorul, dar nu avea nici pîine, nici sare. Yo a avut răbdare să aștepte în WC să se termine prima lecție. Lecția a doua a fost prescurtată. La lecția a treia nu s-a prezentat profesorul. La lecția a patra nu s-a prezentat Yo. La recreația mare a stat în coadă la bufet. Cînd s-a terminat coada, s-au terminat și copturile. La lecția a cincia a stat pe banca de rezervă în sala de sport. La lecția a șasea a răspuns la întrebările testului “Compatibilitatea sexuală cu colegul(a) de bancă”. După lecții a asistat la lecția particulară la matematică. În drum spre casă a fost nevoit să intre într-un salon de internet să-și pregătească referatul la biologie. Nu a putut să-l facă deoarece nu se încărca www.referat.ro. Cît timp se încărca www.google.com a reușit să facă cîteva pasiențe și cîteva cercuri în “Need for Speed”. Apoi i s-au terminat banii. Acasă a ajuns tîrziu, fiindcă a mers pe jos. Teme nu avea de făcut, pentru că la lecțiile la care a fost nu i s-au dat teme pentru acasă. La ora 21 a luat prînzul. La ora 22 a luat cina. S-a culcat imediat după ce a privit 3 seriale și o emisiune la Discovery despre polenizarea amebelor.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy