agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-04-18 | [This text should be read in romana] |
CC : si, muritorii din cripta de sub fag ce fac?
G : proiecteaza raul CC : nu pot sa cred!!!!!!!!!! CC : aia sunt batuti in cap? G : ca niturile CC : ba, si le-a zis Putrian sa termine ! nesabuitii... G : si Vagruo a trecut deja de Nova CC : cum naiba, ma? G : era sa fac infarct CC : astia vor sa distruga Amandriloitza? CC : trebuie sa facem ceva ! CC : trebuie sa aparam ce-i al nostru ! G : asa e, pe ei, Comandorule Crrrrrr ! CC : baaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!! CC : nu dezvalui identitati CC : stii ca suntem urmariti CC : de cand cu Adrestarionu'... G : nu stiu ce sa fac, devin paranoic...unde ma indrept? ghideaza-ma prin hypercasca halo-mega-oDe6757qsxcIpodSystemXray9 te rog CC : stii ca e o procedura complexa... CC : s-ar putea sa nu scapi teafar G : risc pentru Amandriloitza...pot si muri pentru ea, stiu....dar e locul nostru....sunt mineralele pe langa care am crescut...Amvritonii cu care ne-am jucat si.......Jworetinga!oh, cat o iubesc... CC : ti-am zis sa o uiti pe Jworetinga! G : as vrea..dar nu....poarta in ea...Televizorul nostru CC : e soata Frierutiului CC : el nu stie ca poarta in Himenostoz Televizorul tau CC : crede ca-i al lui CC : daca ar afla, ati pieri amandoi in ghehenele Pritrului ! G : niciodata !!!!!!!!! CC : nu fi nesabuit, Giulsteriniio G : sa fie soare si luna pe Pamant dar nu....el e al nostru! CC : da, stiu ca e al vostru CC : dar el nu stie CC : si stii ca are putere peste Megrostavrizi CC : doar stii ce pot sa faca... CC : nici macar Marele Gustravardos nu poate sa-i stapaneasca CC : eu zic sa o uiti CC : cel putin deocamdata CC : nu uita ca avem o misiune CC : Preputzulasul nu trebuie sa cada niciodata in mainile lor G : da dar....Cohidridele ma ucid..mi-e greu...stiu ca li se spune Moartea Verde... stai.... G : ii vad in depratare... G : Comandorule, vin!! se apropie de noi ! CC : unde esti, Giulsi? CC : locatia ta exacta G : sunt pe Cordonul KVPULAST in E Saiskrotului nordic CC : stai acolo ! CC : indreptati-va spre Padurile Sertehrei ! G : trimite-mi Becapurile ! CC : au pornit deja CC : vestitul Otil le conduce CC : ar trebui sa ajunga in catvea ore CC : pe flancuri, Giu !!! G : bine...am sa incerc sa ma adapostesc intr-un Labient Vaginalogromic CC : da, e cea mai buna idee CC : ai putea sa te pierzi in zeama lui CC : s-ar putea sa nu va gaseasca G : au dat drumul deseurilor din fabrica de peste? CC : cred ca da CC : de ce? G : asa miroase in Labient CC : asta e CC : suportati CC : pentru amandriloitza !!!! AMANDRILOITZA ! AMANDRILOITZA ! AMANDRILOITZA ! AMANDRILOITZA...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy