agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-07-01 | [This text should be read in romana] |
Ce priveliste ! Se regasea intins pe patul din dreapta.
Alaturi de geanta ei, pe care o cunostea foarte bine.Era o geanta frumoasa cu multe buzunare si tot timpul deschisa, o geanta plina de sarm, fermecatoare, o geanta din piele fina,de multe ori intoarsa pe mai multe parti, de multe ori colorata sau lucioasa, de multe ori purtata, ridicata si asezata, de multe ori pierduta si regasita, de multe ori furata, de multe ori taiata si cusuta, de multe ori descusuta cu grija.Era o geanta de firma, o geanta supla o geanta bine compartimentata. Avea tot ce ii trebuie unei genti. Era foarte practica, usor de transportat, era o geanta usoara ce se asorta cu orice, era foarte placuta, nu deranja, nu irita, dar se incingea repede la soare si se racea la frig, revenind apoi la forma initiala. De multe ori au cazut baretele acestei genti. Isi aducea aminte de ce uimit a fost cand a vazut-o asezata deschisa pe noptiera lui.Asa o geanta isi poate oricine dori.Daca nevasta lui ar avea o asemenea geanta nu s-ar mai satura sa o priveasca.Se cufunda in vise... dar un scrasnet groaznic il face sa tresara. Fermoarul gentii se inchide, iar geanta e purtata in vitrina, la magazinul de genti de unde un altul o va admira pentru o seara.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy