agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-08-30 | [This text should be read in romana] |
Corina: - Costel.
Costel: - Mm? Corina: - Vezi ăla… Vezi și tu telefonu’ ăla fix că sună într-una… Costel: - Mnnalo... Ouă? Care? Pentru maioneză? Corina: - Închide, dragă! Nu vezi că-i greșeală… De ce n-or fi mai atenți oamenii ăștia când formează, nu știu. Măcar duminica dimineață… * * * Corina: - Na! Costel, vezi dragă cine-i la ușă. Parcă au înnebunit cu toții… Costel: - Bună dimineața. Cum? Ce-aveți? Nu știu, s-o întreb pe nevastă-mea… Dragă, vrei morcovi? Corina: - Nu. Costel: - Dar dovlecei culeși aseară? Corina: - Nu! Costel: - Sau castraveciori pentru murat… Auzi că-s d-ăia subțiri. Corina: - Tu, mergi în pat! Tu, mergi la piață! Costel: - Vai! Corina: - Ce? Costel: - I-ai închis ușa în nas. Ce părere și-o fi făcut femeia despre noi. Corina: - Ssst! Măcar până la zece… * * * Corina: - Nu, că-i extraordinar! Vezi cine sună la ușă, că fac moarte de om! Costel: - Bună dimineața. Poftim? Nu știu, s-o întreb pe nevastă-mea… Dragă, avem borș? Corina: - În frigider… Cine e? Costel: - O doamnă… Da, avem borș. Da, la sticlă… Zece mii? Mulțumesc. Corina: - Ce vroia? Costel: - Borș. Corina: - Și i-ai dat borșul nostru? Costel: - Păi… Corina: - Ești teribil! Aia vroia să cumpere borș de la Irina, de la unu. Eu cu ce mai acresc ciorba? Costel: - Mă duc după ea… Corina: - Stai aici și dormi! Lasă, cumpărăm altul mai târziu. * * * Corina: - Aiaiaiii! Sună la ușă! Costel: - Mă duc, mă duc… Corina: - Să fi scurt! Costel: - ‘Neața. Cum? S-o întreb pe nevastă-mea. Dragă, vrei oală de zece litri? Corina: - Iar începi? Costel: - Cu capac. Corina: - Nu vreau! Costel: - Sau tigaie pentru cuptor? Corina: - Nu!! Costel: - Dar vreo haină veche, pe care n-o mai purtăm, avem? Corina: - N-avem nimic! Costel, tu nu poți fi niciodată hotărât? Să închizi pur și simplu ușa? Costel: - Somn ușor. * * * Corina: - Nu se poate! Iar! Costel: - Mă duc... Corina: - Vezi cine e, apoi închizi ușa cum te-am învățat! Dacă iar începi cu întrebările… * * * Costel: - Gata! Corina: - Cum gata? Atât de repede? Costel: - Da. Corina: - Fără întrebări? Costel: - Fără. Corina: - Vino să-l pupe fata pe băiatul ei dulce… * * * Corina: - Ce faci? Costel: - Mndorm, nu vezi că dorm? E duminică. Corina: - Somn ușor… * * * Corina: - Auzi? Costel: - Sună iar? Corina: - Nu, nu sună. Eram doar curioasă… Lasă. * * * Corina: - Totuși… Costel: - Ce-i dragă? Corina: - Nu spui? Costel: - Ce să spun? Corina: - Cine era la ușă… Costel: - A! Mama soacră.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy